dijous, 24 de maig del 2007

Ànims, companys!

Companys, no sóc de Masquefa i per tant, lamentablement, no us podré votar.

Malgrat tot, vinc a Masquefa molt sovint des de que vaig néixer. Per mi és com la meva segona casa, o fins i tot primera. Camino pel poble i els seus indrets naturals des de fa anys. M'ho conec com la palma de la meva mà.

Malgrat to, m'entristeix veure com es masifica el terme municipal, com es perden antics camins, com es construeix sobre espais naturals d'interès, i com enderroquen edificis històrics per substituir-los per pisos.

Malgrat que no us pugui votar, estic il·lusionat amb la vostra candidatura. Esteu interessats en protegir els espais naturals que l'especulació i la construcció desenfrenada estan destruint. Esteu disposats a recuperar els vells camins que ja molt pocs coneixen. Esteu disposats a mantenir Masquefa com un poble amb identitat, i no com una ciutat dormitori.

Cap partit està disposat a defensar el patrimoni natural i històric de Masquefa. Les cases de tota la vida del segle XIX, i els boscos i prats de Masquefa, no tenen ara mateix mà protectora. Espero, i crec, que vosaltres podreu ser els únics que oferiu una protecció a aquests elements que actualment estan amenaçats i completament indefensos. I és per això que he demanat el vot i he difós el missatge del vostre partit a diverses amistats que tinc al poble, ja que jo no puc votar-vos.

Confio en vosaltres, espero que no ens decebreu en la protecció del patrimoni natural i històric.

Cordialment,
Joaquim